Draga mea prietena 25 februarie 2013

Draga mea prietena de pe data de 25.02.2013 difuzata pe Kanal D.
Emisiunea "Draga mea prietena" este un show prezentat de Cristina Cioran si Paula Chirila in fiecare zi de luni pana vineri pe Kanal D de la ora 10:00.
"Draga mea prietena" este un show-magazin care va va binedispune in fiecare zi si care va ofera informatii utile din viata de zi cu zi. Emisiunea va ofera noutati din domeniul muzicii, stirilor, modei si bucatariei.
Emisiunea "Draga mea prietena" de pe data de 25 februarie 2013 poate fi vizionata mai jos.
Va uram vizionare placuta !



Puteti urmarii emisiunea "Draga mea prietena"(25.02.2013) aici .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons